Przejdź do treści
  • BLOG
    • współpraca
  • MIEJSCA
    • Polska
      • Beskid Niski
      • Beskid Mały
      • Beskid Sądecki
      • Beskid Śląski
      • Beskid Żywiecki
      • Gorce i Pieniny
      • Jura Krakowsko-Częstochowska
      • Katowice i okolice
      • Małopolska
      • Sudety
      • Suwalszczyzna
      • Zakopane i Tatry
    • Austria
      • Ischgl
      • Saalbach – Hinterglemm
      • Salzkammergut
    • Chorwacja
    • Czechy
    • Maroko
    • Słowacja
    • Szwajcaria
    • Włochy
      • Finale Ligurie i San Remo
      • Lago di Garda
      • Livigno
      • Toskania
      • Valsugana
    • Wyspy Kanaryjskie
    • SINGLETRACKI i BIKE PARKI
  • SPRZĘT
    • testy i recenzje
    • porady
  • BIKEPACKING
  • GRAVEL
  • ULTRA
  • INNE
    • ZWIFT
    • morsowanie
    • relacje
    • kolarska kuchnia
    • zimowo
    • life behind bars
    • o treningu
    • GIRLS on BIKES
    • rekonstrukcja ACL
    • przemyślenia
    • maratonowo
    • Geocaching
  • SKLEP
    • Sklep
    • Koszyk
    • Regulamin sklepu, polityka prywatności i plików cookies
    • Regulamin obozów
Menu
  • BLOG
    • współpraca
  • MIEJSCA
    • Polska
      • Beskid Niski
      • Beskid Mały
      • Beskid Sądecki
      • Beskid Śląski
      • Beskid Żywiecki
      • Gorce i Pieniny
      • Jura Krakowsko-Częstochowska
      • Katowice i okolice
      • Małopolska
      • Sudety
      • Suwalszczyzna
      • Zakopane i Tatry
    • Austria
      • Ischgl
      • Saalbach – Hinterglemm
      • Salzkammergut
    • Chorwacja
    • Czechy
    • Maroko
    • Słowacja
    • Szwajcaria
    • Włochy
      • Finale Ligurie i San Remo
      • Lago di Garda
      • Livigno
      • Toskania
      • Valsugana
    • Wyspy Kanaryjskie
    • SINGLETRACKI i BIKE PARKI
  • SPRZĘT
    • testy i recenzje
    • porady
  • BIKEPACKING
  • GRAVEL
  • ULTRA
  • INNE
    • ZWIFT
    • morsowanie
    • relacje
    • kolarska kuchnia
    • zimowo
    • life behind bars
    • o treningu
    • GIRLS on BIKES
    • rekonstrukcja ACL
    • przemyślenia
    • maratonowo
    • Geocaching
  • SKLEP
    • Sklep
    • Koszyk
    • Regulamin sklepu, polityka prywatności i plików cookies
    • Regulamin obozów
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Facebook Youtube Instagram

Knog PWR Trail 1100 – lampka rowerowa z powerbankiem

  • 21/12/2020
  • 8 komentarzy
5
(2)

Nocna jazda na rowerze do tej pory zdarzała mi się raczej spontanicznie i nieczęsto. Jestem ślepa jak kura i po ciemku widzę naprawdę słabo. Przez to na jakiekolwiek nocne wycieczki czy najtrajdy decydowałam się bardzo rzadko. Gdy na początku roku zaczęłam przygotowania do wyścigów ultra i dłuższych dystansów, trzeba było konkretnie przemyśleć, w jaki sposób będę radziła sobie nocą w ciemnym lesie.


Nocna jazda, nawet latem, gdy noce są krótkie, wiąże się z koniecznością zapewnienia co najmniej 7 godzin światła. Gdy trasa wiedzie w terenie leśnym i górskim oczywistym jest, że moc lampki musi być konkretna i ilość lumenów jak największa. Co innego jest podczas jazdy na szosie. Tu wymagania są trochę mniejsze.

Teoretycznie mam dwie lampki, które stosowałam wcześniej w razie nastania nocy: super mocny Giant Recon HL 1800 oraz szosowy Knog Blinder Road 600. Niestety Recon, mimo iż prawie idealny, to kilka razy włączył mi się w plecaku sam z siebie a raz wypalił nawet dziurę w ulubionym buffie. Wolałam więc nie ryzykować pożarów podczas wyścigu :) Knog Blinder Road 600 w połączeniu z czołówką na jazdę w terenie nawet by się nadawał, jednak jego pojemność i czas święcenia były zdecydowanie niewystarczające.

Poszukiwania lampki „idealnej” nie trwały długo. W związku z tym, że jestem bardzo zadowolona z działania produktów Knog, które mam, od razu weszłam na stronę polskiego dystrybutora tej marki – sklepu Bike-RS w Krakowie. Gdy zobaczyłam model Knog PWR Trail wiedziałam, że to jest to czego szukam. Argumentem przeważającym w wyborze była możliwość dokupienia drugiego akumulatora, który jednocześnie może być powerbankiem dla innych urządzeń, co w przypadku długodystansowych tras może się przydać.


Gdy zdecydowałam się na zakup, sklep Bike-RS zaproponował mi przekazanie potrzebnego zestawu w ramach współpracy. Otrzymałam: lampkę Knog PWR Trail 1100, zapasowy powerbank PWR 5000 mAh, oraz uchwyt PWR Bike Extension Mount.


Knog PWR Trail 1100


TL;DR:
Gdy tylko zaczniesz szukać w internecie informacji na temat rowerowych lampek, z pewnością bardzo szybko uświadomisz sobie, że król jest jeden – Convoy.
Jeśli jednak nie masz zaufania do produktów od Alibaby, nie masz ani siły ani ochoty, by rozkminiać jakie diody, ogniwa, ładowarki czy sterowniki wybrać, jeśli lubisz dobry design i tradycyjne zakupy w sklepie z rachunkiem i gwarancją oraz możliwością kontaktu z dystrybutorem, to też w zasadzie wybór jest tylko jeden – KNOG PWR TRAIL


Pierwsze wrażenie, wygląd i informacje producenta

Gdy bierzesz do ręki pudełko z lampką Knog, wiesz że będzie dobrze. Widać, że producent postawił tutaj na wysoki poziom tzw. user experience. Podczas odpakowywania lampki, czujesz się jakbyś właśnie dostał prezent od Mikołaja.

Knog PWR Trail jest produktem topowym o wysokiej jakości (o czym niestety świadczy też jego cena). Po wzięciu lampki do ręki od razu zwraca na siebie uwagę jej konkretność oraz jakość materiałów z jakich została zrobiona.


Knog PWR Trail
W nowej serii produktów Knog zaczął stosować kartonowe ekologiczne pudełka, w miejsce wcześniejszych z dużą ilością plastiku.

Knog PWR Trail
Lampka wygląda bardzo prosto i minimalistycznie, nie ma żadnych bajerów i udziwnień.
Knog PWR Trail
W ramach jednego systemu PWR Kong pozwala na zastosowanie akcesoriów takich jak: lampka rowerowa, latarka kempingowa, zewnętrzny głośnik. Wszystko to może być ładowane przez panel słoneczny.

W opakowaniu znajdziemy głowicę świecącą, powerbank, mocowanie na kierownicę oraz kabelki usb potrzebne do ładowania oraz łączenia lampki z komputerem.

Na odwrocie opakowania znajdziemy informacje dotyczące głównych cech lampki, opis całego systemu z innymi elementami wyposażenia Knog a także informacje dotyczące długości pracy w poszczególnych trybach.

Podstawowe cechy lampki Knog PWR Trail według producenta:

  • może ładować inne urządzenia
  • jest wykonana techniką CNC – co oznacza bardzo dużą precyzję wykonania
  • ma wymienną głowicę świecącą
  • jest wodoodporna w trakcie używania
  • ładowana poprzez USB
  • ma moduły programowane w aplikacji na komputerze
  • ma łatwo dostępny wskaźnik baterii
  •  
    Tryby świecenia i czas:

  • Max 1100 – 1,7 h
  • Mid 600 – 2,5 h
  • Stamina 90 – 18 h
  • Pulse 330 – 7 h
  • Strobe 250 – 12 h
  • Eco flash – 250 h
  •  
    Jako uzupełnienie zestawu wybrałam drugi PWR-powerbank o pojemności 5000 mAh oraz akcesoria pozwalające na rozdzielenie głowicy świecącej od powerbanku i montaż lampki w innych sposób niż na uchwycie wokół kierownicy.
    Dzięki temu mogłam zamontować lampkę na nietypowej kierownicy roweru Canyon Grail a powerbank schować do torebki. Ale o tym później.


    Knog PWR Trail
    Powerbank PWR Kong 5000 mAh oraz PWR Extension Cable.

    Knog PWR Trail
    Dla spostrzegawczych – na opakowaniu lampki producent podaje 2,5 godziny świecenia w trybie 600 lumenów, tutaj widnieje 3,5 h. Ja po kilkunastu użyciach skłaniałabym się do wartości pośredniej – ok 3 godzin.
    Knog PWR Trail
    Na opakowaniu powerbanku znajdziemy też podstawowe informacje, takie jak na opakowaniu lampki: umożliwia ładowanie innych urządzeń, jest wykonany techniką CNC, jest wodoodporny, ładowany przez USB, ma wskaźnik naładowania.
    Knog PWR Trail
    Elementy zestawu pozwalającego na stosowanie lampki z osobnym powerbankiem oraz na innych uchwytach niż wokół kierownicy.

    Knog PWR Trail moje wrażenia i opinia po całym sezonie użytkowania

    Z lampką Knog przejechałam kilka ultramaratonów – Pomorska 500, Poland Gravel Race, Great Lakes Gravel, kilka testowych nocnych jazd przed tymi wyścigami i okazjonalnie używałam jej na wyjazdach, gdy nagle nastawała nieoczekiwana ciemność.

    Lampka jest wygodna w użyciu, szybko montuje się ją do roweru, działa prawie niezawodnie, jest wodoodporna, i dzięki możliwości wykorzystania jej jako powerbanku, wielofunkcyjna.

    Lampka z uchwytem na kierownicę waży 250 gramów.
    Powerbank 5000 mAh waży 170 gramów.


    Lampka knog


    Mocowanie lampki i PWR Extension Mount

    W zestawie z lampką otrzymujemy standardowe mocowanie na kierownicy w postaci obejmy zamykanej na bardzo pomysłowy szybkozamykacz. Dzięki temu, by zamontować uchwyt na kierownicy, nie trzeba stosować żadnych kluczy. Lampkę przyczepia się poprzez wsunięcie jej do specjalnej prowadnicy i dokręcenie pokrętła. Na początku był to element, który nie wzbudził mojego zaufania. Pokrętło dociskające lampkę do prowadnicy wydawało się zbyt delikatne w stosunku do całości zestawu. Jednak po kilku użyciach moje obawy zostały rozwiane. Lampka solidnie trzyma się uchwytu a pokrętło działa bez zarzutów.


    Knog PWR Trail
    Mocowanie na kierownicy MTB.

    Niestety nie zawsze możemy w łatwy sposób zamontować lampkę na kierownicy. Dlatego też do lampki otrzymałam zestaw uzupełniający, który pozwala na montaż samej głowicy świecącej lampki na kierownicy lub w innym miejscu np. wykorzystując punkt montażowy na widelcu.

    Ten „przedłużacz” bardzo przydał mi się w rowerze Canyon Grail, gdzie specyficzna kierownica nie dawała wielu możliwości przyczepienia światełka.
    Wszystko najlepiej zobrazują poniższe zdjęcia.


    Knog PWR Cable Extension
    Za pomocą kabla przedłużającego możemy oddzielić akumulator od lampki.
    Knog PWR Cable Extension
    Tu akumulator zamontowany jest do ramy. Jednak cześciej zdarzało mi się wozić go w torebce w ramie lub na kierownicy.
    Knog PWR Cable Extension
    Dzięki adapterom w Canyon mogłam przyczepić lampkę w miejscu przewidzianym na montaż wysięgnika na licznik.

    Wydajność i czas pracy na jednym ładowaniu

    Przyznam szczerze, że chyba nigdy nie udało mi się celowo testowo przejechać trasy na jednym module, by sprawdzić ile wytrzyma bateria. Zawsze gdy korzystałam z lampki używałam różnych programów i nigdy ostatecznie nie wiedziałam, czy czas działania zgodny jest z zapewnieniami producenta.

    Największym wyzwaniem dla lampki był wyścig Great Lakes Gravel, który odbywał się we wrześniu, gdy noce są już stosunkowo długie. Na tym wyścigu lampka włączona o godzinie 19:30 świeciła w trybie około 400 lumenów trochę powyżej 6 godzin.

    Podczas treningowych night ride-ów po katowickich lasach, na jednym powerbanku ze zmiennym natężeniem 600-400 lumenów lampka wytrzymywała do 4 godzin.

    Spokojnie można więc przyjąć, że mając ze sobą drugi zapasowy powerbank w komfortowych warunkach po niewymagających szutrach na spokojnie przejedziemy całą noc, czyli około 10-12 godzin.
    W przypadku trudniejszego górskiego terenu będzie to odpowiednio krócej.

    Wszystko to oczywiście będzie dodatkowo zależne od temperatury. W przypadku ujemnych temperatur trzeba liczyć się z krótszą pracą lampki.


    Lampka knog
    …
    Lampka knog
    …
    Lampka knog
    …

    Zasięg i wiązka światła

    W rowerowej lampce poza lumenami i czasem pracy ważny jest także rodzaj światła, jakie emituje.
    Czy pole oświetlenia jest wystarczająco szerokie, by nie gubić orientacji oraz czy zasięg jest odpowiednio duży, by z wyprzedzeniem widzieć przeszkody.

    Nie jestem w tej kwestii specjalistką, ale na moje babskie oko w przypadku Knoga wszystkie te parametry są bardzo poprawne. Kolor światła jest bardzo naturalny, raczej ciepły. Pole jest szerokie, dzięki czemu widzimy, co jest po bokach ścieżki. Lampka sięga swoim światłem bardzo daleko, co pozwala na szybką jazdę i eliminuje nieoczekiwane spotkanie z niezauważonym przeszkodami.


    Lampka knog
    …
    Lampka knog
    …
    Lampka knog
    …

    Aplikacja Mode Maker na komputer


    Bardzo ciekawą funkcją lampki Knog PWR Trail jest możliwość podłączenia jej do komputera i sterowanie trybami świecenia z poziomu aplikacji. Sami możemy decydować o tym, jakie tryby będzie miała nasza lampka. Ja na przykład wyłączyłam większość tych migających :) Niestety aplikacja ma jeden minus. Poza pierwotnymi trybami zainstalowanymi w lampce inne tryby nie mają podanej ilości lumenów jaką emitują. I tak, by ustalić tryb około 400 lumenów, trzeba to robić „na oko”. Mam nadzieję, że zostanie to wkrótce poprawione.
    aplikacja knot modę maker
    …

    Knog PWR Trail – podsumowanie

    Jak się pewnie domyślacie, w podsumowaniu nie mogę napisać niczego innego niż to, że Knog PWR Trail zostanie ze mną na dłużej. Lubię tą lampkę za prostotę, solidność i minimalizm wykonania. Poza jedną sytuacją opisaną poniżej lampka nigdy mnie nie zawiodła. Rodzaj światła jaki emituje sprawia, że moja kurza ślepota gdzieś znika i w ciemnym lesie czuję się pewnie, a przeszkody pod kołami nie atakują mnie z nienacka. Możliwość wykorzystania lampki jako powerbanku też znacząco podnosi jej funkcjonalność.

    Niestety w tej beczce miodu musi się jeszcze znaleźć łyżka dziegciu.
    Sprawa dotyczy jednego z powerbanków, które otrzymałam w zestawie. Podczas wyścigu Great Lakes Gravel, gdy nad ranem pierwszy z powerbanków wyładował się do końca, postanowiłam podłączyć do lampki drugi, rezerwowy akumulator. Niestety z niewiadomych przyczyn lampka tylko mignęła i od razu się wyłączyła, a powerbank mimo iż był naładowany wyzionął ducha i nawet nie mignął diodą kontrolną. Po powrocie z wyścigu akumulator oddałam oczywiście do reklamacji i został wymieniony na nowy. Mam nadzieję, że była to jednorazowa sytuacja i już się nie powtórzy.


    Plusy

  • solidne wykonanie, trwałe materiały
  • łatwość obsługi
  • szybkość montażu na rowerze
  • możliwość wykorzystania jako powerbank
  • wymienne akumulatory
  • możliwość ładowania przez USB
  • szeroki zasięg światła
  • aplikacja do obsługi
  • Minusy

  • cena
  • brak możliwości dokładnego ustawienia lumenów w aplikacji

  • Lampka knog


    Czy ten wpis był pomocny?

    Kliknij gwiazdkę!

    Średnia ocena 5 / 5. Oceniłeś wpis 2

    Brak ocen. Bądź pierwszy!

    Chcesz więcej?

    Zajrzyj na moje inne kanały!

    Bardzo mi przykro, że nie znalazłeś tu niczego dla siebie!

    Pomóż mi ulepszyć tego bloga!

    Powiedz, jak mogę to zmienić?

    Chcesz więcej takich materiałów?
    Postaw mi kawę na buycoffee.to
    Dorota Juranek

    Dorota Juranek

    Jeżdżę na rowerze, odkrywam nowe trasy i miejsca, robię zdjęcia oraz tworzę filmy. Pasją do podróżowania dzielę się tutaj oraz na kanale YouTube.
    Wszystkie wpisy »

    komentarze

    8 odpowiedzi

    1. Dr J pisze:
      21 grudnia 2020 o 18:46

      Zawsze w tego typu testach brakuje mi w „minusach” jeszcze jednego – kolista wiązka światła oślepia jadących w przeciwka.

      Naprawdę mało testerów o tym wspomina, że wszystkie te lampki rowerowe są świetne w lesie, za to powinny być kompletnie nielegalne w mieście. Ten Knog wyjątku nie stanowi i Twoje zdjęcia to ładnie pokazują bo widać na nich oświetlone czubki drzew. O ile w lesie to nie przeszkadza (może i nawet pomaga) to w mieście jest przekleństwem dla wszystkich innych na drodze, szczególnie przy takich 1100 lumenowych monstrach.

      Jedyne porządne lampki miejskie jakie znam to te produkowane w Niemczech (np. Busch-Muller), bo muszą spełniać ich normę StVO i mieć wbudowane poziome odcięcie wiązki światła (jak w reflektorach samochodowych).

      Odpowiedz
    2. Piotr pisze:
      22 grudnia 2020 o 22:39

      „Spokojnie można więc przyjąć, że mając ze sobą drugi zapasowy powerbank w komfortowych warunkach po niewymagających szutrach na spokojnie przejedziemy całą noc, czyli około 10-12 godzin.
      W przypadku trudniejszego górskiego terenu będzie to odpowiednio krócej.”

      Tak się zastanawiam, jak trudniejszy górzysty teren wpływa na czas świecenia…
      W mojej ocenie nie ma takiego przełożenia, jak np. w przypadku wydajności silników e-bike’ów :)

      Odpowiedz
      1. mamba pisze:
        23 grudnia 2020 o 07:17

        Dziękuję za uważną lekturę.
        Zależność jest prosta, w łatwym terenie potrzebujesz mniej światła i stosujesz lżejsze tryby, w trudnym terenie potrzeba więcej światła i stosujesz mocniejsze tryby.
        Gdy stosujesz mocniejsze tryby, bateria rozładowuje się szybko, gdy stosujesz niższe tryby bateria rozładowuje się mniej.
        Dokładnie tak jak w elektryku.

        Odpowiedz
    3. Arek pisze:
      30 stycznia 2021 o 14:01

      Spoko test, zastanawiam sie nad ta lampka, ale jezdze za malo noca zebym chcial wydac kilka stow. Jesli kiedys uda mi sie wystartowac w CarpatiaDivide, to moze zainwestuje. Pzdr

      Odpowiedz
    4. K pisze:
      17 lutego 2021 o 13:24

      Lampka fajna, ale cena (400zł) za duża. A jak dodamy do tego mocowania i drugie akku to 700zł pęka.
      Moj wybór: komplet do Convoya – poniżej 200zł z akumulatorami na całą noc.

      I pytanie na koniec: co jest lepsze od Convoya?
      odp.: dwa Convoye :)

      Odpowiedz
      1. mamba pisze:
        17 lutego 2021 o 14:58

        Na szczęście mamy jeszcze w PL wolność wyboru i wszyscy możemy jeździć z czym chcemy :)
        Całkiem możliwe, że test nielubianego przeze mnie Convoya też pojawi się na blogu :)
        Szerokości

        Odpowiedz
    5. Mariusz pisze:
      12 lipca 2023 o 23:47

      Mój akumulator w Knogu niestety też padł bez ostrzeżenia. Lampka nie świeci, powerbank nie działa, za to ładowanie odbywa się normalnie. To wszystko zaledwie po dwóch użyciach lampki…. Straciłem zaufanie do tej firmy. Chińskie latarki są bardziej niezawodne niż ta!

      Odpowiedz
    6. krzychu pisze:
      20 sierpnia 2023 o 16:51

      O convoiu słyszałem dużo dobrych opinii ale zależy właśnie jak się trafi z „bebechami”
      Knog PWR Trail cena ponad 400 zł to jakaś pomyłka a lampka ma zaledwie 1100 lumenów
      Osobiście używam od 1,5 roku dwóch lampek od firmy prox model kastor one 1 i X
      One to jest słabszy model bo ma tylko dwie diody i 1200 lumenów a X ma 1800 lumenów i 4 diody tryby sa takie same
      Mogą służyć jako pawer bank po naładowaniu ale w nocy nie widzę sensu tego używania
      Najbardziej mi sie podoba że sa dwa tryby pracy światła mijania i drogowe każdy z trybów można użyć oddzielnie lub wspólnie
      Przy pełniej mocy na dwóch trybach 100% rzepak w nocy dojrzewa :) czas działania równe 2 godziny , na 75% 4 godziny i przy 25% około 7-8 godzin
      Ceny słabsza kupiona za 140 zł mocniejsza 240 i jak by nie liczyć to zostaje jeszcze reszta i bija te kongo jak chcą
      Ps. jestem lokalnym mieszkańcem gór izerskich to oświetlenie testowane na popularnych singiel trakach w Świeradowie i pod smrekiem , średnia prędkość przejazdowa to w granicach 20-30 km/h a max zarejestrowana to 35 km/h to już świadczy o mocy oświetlenia

      Odpowiedz

    Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    przeczytaj też to

    Akademia Bikepackingu
    bikepacking

    Akademia Bikepackingu Jack Wolfskin 2023

    5 (4) Akademia Bikepackingu była pomysłem, który powstał w mojej głowie, gdy razem z Michałem

    więcej »
    18 września 2023 2 komentarze
    Bikefitting Velolab
    porady

    Bikefitting – jak ustawić dobrą pozycję na rowerze?

    5 (8) Mimo iż od przeszło 20 lat jeżdżę na rowerze to dopiero niedawno zdecydowałam

    więcej »
    12 września 2023 Brak komentarzy
    relacje

    Łemko Gravel 2023

    4.4 (5) Łemko Gravel to jeden z trzech wyścigów zaproponowanych przez organizatorów w ramach Podkarpackie

    więcej »
    9 sierpnia 2023 4 komentarze
    Race Balm
    porady

    RaceBalm – kosmetyki dla osób aktywnych

    5 (2) RaceBalm to seria kosmetyków przeznaczonych dla osób aktywnych, uprawiających sport zarówno zawodowo jak

    więcej »
    7 sierpnia 2023 Brak komentarzy
    WIĘCEJ
    Facebook Youtube Instagram
    Postaw mi kawę na buycoffee.to

    © 2023  All rights reserved.
    Dorota Juranek Mamba On Bike
    NIP 6342577792

    Strona posługuje się plikami cookies w celu prawidłowego jej działania. Kontynuując zgadzasz się na korzystanie z plików cookies zgodnie z naszą polityką prywatności.
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT